eerlijk gezegd, doe ik nachtfotografie niet meer zo graag.. heb iets meer dan een jaar geleden een wat minder leuke ervaring gehad met iemand die nogal vervelend begon te doen, en mij achtervolgde tot aan mijn voordeur..
afgelopen nacht toch weer een poginkje gedaan, maar het is nog niet wat het zijn moet.. eigenlijk moet ik wat meer op pad gaan, maar de schrik zit er nog steeds in.. ik kijk eigenlijk meer om mij heen, dan dat ik me bezighou met de foto, en da´s eigenlijk niet zo heel erg goed..
terwijl ik bezig was, hoorde ik trouwens wat geritsel in de struiken, en aangezien het vlakbij het plaatselijke kerkhof was, en het ook nog es de nacht van halloween was, gingen mijn nekharen toch weer even overeind staan..
meteen rond mij heengekeken, en ineens kwam 1 van mijn katten uit de struiken gewandeld.. w.s. om te kijken wat ik aan het doen was..
heb daar ff een potje staan

, maar achteraf kon ik er wel om lachen..
afijn, hier mijn enige plaatje, waar nog heel veel aan schort.. ben niet zo blij met de sterretjes, van de lantaarns, w.s. omdat ik niet zo goed opgelet had, want mijn frontglas zaten wat opgedroogde regendruppels op..
mss dat ik vanavond laat, of vannacht het nog es over ga doen, mits het weer een beetje meezit natuurlijk..eigenlijk zit ik te wachten op wat mistig weer.. dat zou wellicht nog wat meer sfeer kunnen brengen..
groetjes, Alex!