bobvanduin schreef:
Martin, ik denk dat Duckie je wel van voldoende antwoorden vorzien heeft om voortaan eerst wat onderzoek te doen naar de dingen die je wil roepen.....
2 jaar
meer fps

Beetje jammer zo'n antwoord,... ik zie dat je mij duidelijk niet kent,.... ik zat dus gewoon wat te jennen

Maar zeggen dat ik niet eerst iets na zoek gaat me ook wat ver,.... dus hier dan toch de paar dingetjes die ik noemde.
-Launch datum had ik idd verkeerd, 2010 was wanneer de v2 firmware update uitkwam.
Voor mijn gevoel was de D700 er een heel stuk eerder dus vandaar dat ik dat als launch datum aanzag

-FPS (gewoon FF,... niets met crop-modus te maken)
D700: 5
(8 met batt-pack)5d II : 3.9
-Belichtings compensatie :
D700 : -5EV - +5EV with 1, 1/2 or 1/3 step
5D II : -2EV - +2EV with 1/3 and 1/2 steps
-Build in Flash :
D700 : ja, incl commandeer modus
5D II : Nee
-Crop modus, wilt zeggen dat hij zowel FX als DX lenzen kan hebben. En lenzen terug tot 1980.
[
Citaat:
verders ben ik het totaal met Duckie eens dat ik het eenzijdig belichtte (5D ii = meer pixels, film functie etc etc),... maar zoals boven aangegeven zat ik gewoon wat te stoken om dat "nikon vs canon" gedoe naar boven te halen
(wat overigens aardig gelukt is gezien de degenererende zwaaiende smiley's)Verder ga ik hier ook niet over in discussie, want ik ben ( zoals in andere topics ook aangegeven) van mening dat het enige doorslaggevende punt mbt de keuze voor Canon of Nikon de ligging in de hand moet zijn.
@shooter, sry voor de vervuiling even, maar suc6 met de cam