Het is 27 apr 2024 10:55

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.


Auteur Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum
 Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum
BerichtGeplaatst: 30 dec 2023 15:00 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

Berichten: 13857
Woonplaats: Beek -L-
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
PP is w.m.b. zeker amusement. Toch knap, want de kandidaten moeten binnen redelijk korte tijd toch wegwijs geraken in verschillende disciplines en dat laatste ben ik beslist niet. Je ziet vaak ook al vrij snel wie "oog" heeft voor fotografie. en voor wie het echt "werken" is ;)
Nu doen ze er niet meer geheimzinnig over dat kandidaten trainingen krijgen. In het begin werd dit wel gedaan

Ik heb William een keer in de schouwburg gezien met een lezing over zijn carrière / werk etc. Een bevlogen verteller


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum
BerichtGeplaatst: 30 dec 2023 16:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1274
Woonplaats: Bunschoten
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Bedankt voor jullie reacties. Niet alles, dat is opgenomen, wordt uitgezonden en dat roept dan wel 's vragen op bij de kijkers omdat ze dan bepaalde beslissingen/scores niet begrijpen. Maar, inderdaad, het is een entertainment programma en het belang daarvan kan soms zwaarder wegen dan compleet zijn vwb motivaties van de jurering.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum
BerichtGeplaatst: 31 dec 2023 11:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 14111
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik had dit graag bijgewoond, want hij is een inspirerende verteller tijdens het jureren. Tijdens het tweede seizoen ben ik afgehaakt vanwege het eerder vermelde beginners niveau van de deelnemers. Leuk als amusement met wel als leerzaam onderdeel de jurering. Daar keek ik soms nog naar in de latere uitzendingen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Rondleiding William Rutten in Museum Hilversum
BerichtGeplaatst: 31 dec 2023 18:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1274
Woonplaats: Bunschoten
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Dank je, Herman. Ik merk dat ik er wel "in moet komen" bij een nieuw seizoen omdat ik in 't begin de foto's maar matig vind.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 101 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed