Het is 27 apr 2024 14:20


Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.


Auteur haas 'k heb je
 haas 'k heb je
BerichtGeplaatst: 12 jan 2010 19:34 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 938
Woonplaats: Noord Nederland
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Vandaag voor mijn werk naar Den Helder geweest. Onderweg ontzettend veel hazen gezien in de weilanden naast de weg. (Grootste groep bij elkaar waren 10 hazen! Totaal misschien wel 30 a 40 gezien :shock ) Op de terugweg maar even op de weg gestopt om dit snel vast te leggen. Foto 1 is in mijn ogen redelijk goed. Foto 2 en 3 missen scherpte, wat komt door een lage sluitertijd en rijdende auto. Collega als bij rijder even laten sturen en ik gas geven haha. Tevens in de spiegel kijken of er geen dikke truck van achteren zou komen..... :wacko

Manual 1/400sec. F5,6 iso200 300mm.Lens 70-300 nikon en camera d70. Uit het raam van de auto, uit de hand.
1:
Fotografie
2:
Fotografie
3:
Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 haas 'k heb je
BerichtGeplaatst: 12 jan 2010 20:03 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 47500
Woonplaats: Puurs
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
harrishawk schreef:
Op de terugweg maar even op de weg gestopt om dit snel vast te leggen. Collega als bij rijder even laten sturen en ik gas geven haha. Tevens in de spiegel kijken of er geen dikke truck van achteren zou komen..... :wacko

:shock Wil je dat nooit meer doen?!




Wel leuk om zoveel hazen te zien, die zien niet zo snel, maarja met dit extreme winterweer moeten ze wel op zoek naar voedsel!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 haas 'k heb je
BerichtGeplaatst: 12 jan 2010 20:06 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 31598
Woonplaats: Schagen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Leuk om te delen met ons, ga met je beredenering mee. Allemaal grappige pose's, al vermoedt ik dat ze het niet zelf zo grappig vinden met al die sneeuw...


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed