ik ga graag met mijn scootertje op pad, als het een beetje weer is.. eigenlijk was ik gisteren al op pad, met mijn wallarootje, maar ik kreeg een lekke band...
baaaalen!
vandaag ff de achterband geplakt, cameraatje onder het zadel gepleurd, en op pad dan maar...
ging ook niet zonder slag of stoot, want bij de eerste gelegenheid, waren beide accu´s van mijn sony leeg.. godverdegodver..
terug naar huis dus, om mijn 3e accu, en de overige 2 aan het stroom-infuusje te leggen..
weer op pad, en aangezien ik al een beetje de pee in had, kreeg ik het idee om es lekker asociaal te gaan fotograferen.. beetje ken rockwell-style dus...
had een polaatje mee, en met de herfstkleurtjes had ik es zin om lekker de boel te gaan verzadigen..
gewoon voor de fun dus... en daarom heb ik ze ook in ratjetoe gezet, hahahahaha!
was wel leuk om op deze manier door de polders te rijden, lekker weertje, zonnetje, en af en toe stoppen en te genieten van het uitzicht..
een mens moet WAT op zijn vrije zondag he?
f1

f2

f3

f4

f5

f6

f7

die oude wallaroo heb ik trouwens een aantal jaartjes geleden gevonden in een ouwe boerenschuur, het was een wrak, en ik mocht hem voor niks hebben van de boerin, en na wat kunst en vliegwerk, kreeg ik het ding weer aan de praat.. beetje getuned, wat zaakjes aangepast, op kenteken gezet, en we hebben er nog steeds heel veel plezier van..
ding loopt als een gek.. onverslijtbaar...

(wel moet hij weer es gewassen worden, want hij heeft een half jaar stilgestaan, en dat heeft nogal wat mos achtergelaten op het ding..)
groetjes, Alex!