Het is 03 mei 2025 01:31

Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.

Auteur zomaar voor de fun...
 zomaar voor de fun...
BerichtGeplaatst: 10 okt 2010 19:28 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
ik ga graag met mijn scootertje op pad, als het een beetje weer is.. eigenlijk was ik gisteren al op pad, met mijn wallarootje, maar ik kreeg een lekke band... :nee

baaaalen! :D

vandaag ff de achterband geplakt, cameraatje onder het zadel gepleurd, en op pad dan maar...

ging ook niet zonder slag of stoot, want bij de eerste gelegenheid, waren beide accu´s van mijn sony leeg.. godverdegodver.. :S :kwaad

terug naar huis dus, om mijn 3e accu, en de overige 2 aan het stroom-infuusje te leggen..

weer op pad, en aangezien ik al een beetje de pee in had, kreeg ik het idee om es lekker asociaal te gaan fotograferen.. beetje ken rockwell-style dus... :rof

had een polaatje mee, en met de herfstkleurtjes had ik es zin om lekker de boel te gaan verzadigen..

gewoon voor de fun dus... en daarom heb ik ze ook in ratjetoe gezet, hahahahaha!

was wel leuk om op deze manier door de polders te rijden, lekker weertje, zonnetje, en af en toe stoppen en te genieten van het uitzicht..

een mens moet WAT op zijn vrije zondag he? :foto :D

f1

Fotografie

f2

Fotografie

f3

Fotografie

f4

Fotografie

f5

Fotografie

f6

Fotografie

f7

Fotografie

die oude wallaroo heb ik trouwens een aantal jaartjes geleden gevonden in een ouwe boerenschuur, het was een wrak, en ik mocht hem voor niks hebben van de boerin, en na wat kunst en vliegwerk, kreeg ik het ding weer aan de praat.. beetje getuned, wat zaakjes aangepast, op kenteken gezet, en we hebben er nog steeds heel veel plezier van.. :D

ding loopt als een gek.. onverslijtbaar... :upc (wel moet hij weer es gewassen worden, want hij heeft een half jaar stilgestaan, en dat heeft nogal wat mos achtergelaten op het ding..) :rof

groetjes, Alex!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 zomaar voor de fun...
BerichtGeplaatst: 11 okt 2010 08:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Haha leuk om te lezen :)
Die 2 lege accu's is wel een beetje dom hoor :rof