getrokken met een vintage polaroid 350 landcamera + fuji fp100b packfilm..
ik heb deze ff in ratjetoe gezet, want ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik het beste dit plaatje kan inscannen..
dit is gescand met een canonscan flatbed op 400 dpi, al kan ik tot 1200 dpi gaan..en w.s. ga ik dat ook nog doen vandaag..
ori plaatje is superscherp, maar aangezien dit plaatje vrij klein is, verlies je toch wat scherpte en kwaliteit..
wel een superleuke camera om mee op pad te gaan, en het plaatje is inmiddels aan de eigenaar van de beetle verkocht..
groetjes, alex!

mss dat ik eea nog ga bijsnijden of rechtzetten, voor hiero, maar het origineel kan ik natuurlijk niet aanpassen.. je drukt af, en het staat erop zoals het erop staat..de streep rechts in beeld is trouwens wat achtergelaten ontwikkelaar op de film.. de rollen zijn brandschoon door mij gemaakt, maar blijkbaar had ik iets langzamer en gelijkmatiger de film uit het toestel moeten trekken.. trial and error dus.. en dat voor 2 euro 20 per plaatje..
het geeft wel een mooie jaren ´50 look, vind ik zelf...

en ik heb er een leuke opdracht aan overgehouden..tevens kreeg ik vandaag een berichtje van iemand, die er als model wel bij wilde staan, dus ik hoop dat we een leuke deal kunnen maken, en dan kan deze kever voor de zoveelste keer vereeuwigd worden..
de kever is trouwens helemaal kaal, geen lak erop dus, en de look wordt behouden door af en toe er wat lijnzaadolie op te smeren, teneinde het roestproces een beetje tegen te houden..