Het is 18 apr 2024 13:35


Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.


Auteur Ons kantoor (3D)
 Ons kantoor (3D)
BerichtGeplaatst: 05 maart 2013 19:55 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1554
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Vanavond tussen twee fotomomenten door even ge-experimenteerd met de zelfgemaakte verticale beugels voor de camera's. Ik had al wel een mooie mogelijkheid om ze in landschapsmodus te gebruiken, maar ik wilde ook portretstand. Daar kun je dan 200 euro aan uitgeven, maar wat staal en verf icm lassen en boren werkt net zo goed)

Fotografie


Dit is dus ons kantoor in de avonduren. Ik had vanmiddag niet de tijd om even langs te gaan en alles op te halen om het met het zomerse lenteweer te maken, maar met een lange sluitertijd zit er ook wel een goede belichting in.
Over de foto: 2 seconde, f/4.0, iso 400, 85mm (en dat dus in tweevoud. Afstand tot pand ongeveer 20 meter en onderlinge camera-afstand maximaal: 50 cm)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Ons kantoor (3D)
BerichtGeplaatst: 05 maart 2013 22:14 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1615
Woonplaats: Veldhoven
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Heel goed gemaakt, geweldig mooie diepte, toch véél mooier dan je vanmiddag had kunnen maken! Deze heeft sfeer!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed