__Erik__ schreef:
Is toch leuk dat je er eentje hebt weten te platen, nu op zoek naar de verbetering

Ik blijf proberen!

Chay schreef:
Ik kan me voorstellen dat je toch blij bent met deze foto...gewoon voor de heb dat je de ijsvogel gezien hebt, en ook al is die klein hij staat er mooi op
Ik ben er inderdaad heel bij mee!
Dankje Chay!
Ron62 schreef:
Ik kom regelmatig in Zeeland en ook op de plek waar ik dan meest heen ga[rond de Plompe toren] zit/zat een IJsvogel.
Takken die in de kant van de plas daar waren gestoken en regelmatig zag je dan auto's daar stilstaan met grote teletoeters uit het raampje.
Is niks voor mij, ik rij liever wat rond tot ik wat leuks zie om op de foto te zetten en probeer dat dan voorzichtig te benaderen.
Gaan zitten wachten in een auto of vogelhut is niet zo mijn ding, of er moet vrij regelmatig wat langskomen om op de foto te zetten, anders ga ik me vervelen.
In Gambia loop je gewoon en als je dan wat leuks ziet en je doet het heel voorzichtig kun je ze soms wel tot op 3 of 4 meter benaderen en dan heel rustig foto's nemen....dat is meer mijn ding.

Henry schreef:
Ehhhh.... waar zit de ijsvogel dan in de foto?

Mooi plaatje, gefeliciteerd met je nieuwe camera!
Dankjewel Henry!
sandravw87 schreef:
Je hebt hem er op staan Matthijs!
Ik heb 'm nog niet.

Dankje Sandra!
Ook al niet? Dan moet je samen met Ron snel hier naar toe komen.
Fotosmurf schreef:
Ik heb ook een foto met ijsvogel maar lang niet zo goed als die van jou, zou er ook blij mee zijn.

Nog slechter als die van mij??
Da's haast onmogelijk, en al helemaal voor Smurf!