EdvdB schreef:
__Erik__ schreef:
Plaatsen in Ratjetoe (Niet ter beoordeling) - betekent dat je over deze inzending niks wilt leren, maar alleen wilt delen, omdat...
Dat ik niks zou willen leren vind ik nogal kort door de bocht gedacht, maar oke. Kennelijk is gewoon een bevestigende, goedkeurende (of afkeurende) reactie op een foto niet voldoende.
Absoluut niet kwaad bedoeld, maar heb ik het mis dat je ze graag wilt beoordelen? In dat geval mogen jullie als moderatoren ze ter beoordeling naar het "portretforum" zetten...
P.s. mijn eerste intentie is gewoon het delen van mijn foto's omdat ik dat graag wil.
Het gaat er niet om dat ik ze graag wil beoordelen, het gaat erom of jij wat wilt leren.
Dit is een fotobeoordelingsforum, hier proberen we door tips van anderen te krijgen wat te leren.
Als je dan je foto's plaatst op een plek waar - normaliter - alleen kiekjes staan of leuke en/of interessante beeld gedeeld wordt, dan geef je daarmee impliciet aan dat je niks - over deze foto's - wilt leren.
Als je ze alleen maar wilt laten zien, is natuurlijk ook prima, maar of dan een beoordelingsforum een geeigende plek is, is dan wel de vraag.