san schreef:
Nu is het wel heel duidelijk welke foto van jou is Vioto. Jammer dat je het hier zo bespreekt.

Het is idd niet leuk als de ideeën en uitwerkingen voor de foto's besproken worden hier.
Het is de bedoeling dat de challenge anoniem is.
Van sommige weet je het nu idd. Kan in zijn/haar voordeel of nadeel zijn.

Maar laten we zo eerlijk zijn om netjes te stemmen op de foto waarvan jij vind dat die het beste bij de opdracht past oid en niet om de persoon.
Bij de volgende opdrachten zou het leuk zijn dat er niet meer zo precies over de ideeën wordt gesproken, zodat het nog een beetje een anonieme challenge blijft.

ik heb ook eerlijk gestemd.
en ook al wist ik dat 1 foto van 1 van de leden was. heb ik niet op hem gestemd omdat ik de andere foto mooier vond.
ik blijf objectief erin. en ik hoop dat andere daarin hetzelfde doen ook al weten ze dat deze van mij is.
ik had ook niet op Jo-an kunnen stemmen, maar ik had het al gelijk gedaan

vind het een mooie foto, weet wat het doel is maar ik zie niet dat de boot er vast aan zit (zie geen boot.)
en als vrienden zijnde moet je toch tegen kritiek kunnen, ik verwacht ook dat ze mij ook zullen beoordelen.
en gelukkig heb ik zulke vrienden
jumper schreef:
Dan zul je toch een andere binding moeten gebruiken, deze blijft er stuntilig uitzien en de opdracht was toch vast. Dan verwacht ik ook dat het vast lijkt zonder natuurlijk dat je het model pijn doet.
Als je nu telkens de draad rond de volledige arm had gedraaid dan had het er veel steviger uitgezien en daar gaat het toch om in deze wedstrijd.
Jumper BB
ja je hebt gelijk.
dank je voor je hulp