Frans schreef:
Gefeliciteerd Redone51 en succes in de volgende ronde. Kan k met gerust hart gaan genieten van een weekendje Parijs dat ik net geboekt heb.
Dank je wel voor de felicitaties, maar ik wil toch nog even terugkomen op de cijfers die je postte.
Dat je de punten openbaar hebt gemaakt vind ik respectloos naar de mensen die hun vrije tijd opofferen om voor ons een wedstrijd te organiseren.
Je haalt zo het wedstrijdelement eruit en het is me een raadsel waarom je dit gedaan hebt.
Aangezien je geen antwoord gaf op mijn vraag, ben ik zelf gaan nadenken wat de reden zou kunnen zijn.
Als het is omdat ik je gekwetst heb met mijn post over het niet stemmen, dan mijn excuses hiervoor.
Het laatste wat ik wil is iemand kwetsen, dat ligt absoluut niet in mijn aard, zo was hij ook absoluut niet bedoeld.
Blijft het feit dat ik je reactie dan nog steeds not done vind.
Als je zo reageerde omdat je denkt dat ik wel op mezelf stem, Nee, ik stem niet op mezelf, net zo min als dat ik anderen vraag op mij te stemmen.
Als ik iets win, wil ik dat op eigen kracht doen.
Als je zo reageerde omdat je boos bent dat ik niet op jou gestemd heb, dan spijt me dat voor je, maar ik doe niet aan vriendjes politiek.
Als ik jouw foto beter vond overbrengen wat de opdracht was, had ik op jou gestemd, net zoals ik in de vorige opdracht op Henry heb gestemd en in de spreekwoorden en gezegden op de hamer.
In mijn ogen is een foto die een tekst nodig heeft niet geslaagd.
Als het gaat om het technische gedeelte, dan heb je helemaal gelijk, jij staat technisch boven aan de ladder en ik onderaan, maar dit is gelukkig een wedstrijd die niet alleen gaat om de beste technische foto, want dan had ik echt niet mee gedaan.
Ik hoop dat we de strijdbijl kunnen begraven, want ik zie een wedstrijd wel als een strijd, maar niet om hoofden af te hakken.
Dus bij deze mijn hand( kon geen hand vinden dus dan deze maar

) en een fijn weekend in Parijs.
Sophia