Het is 07 mei 2024 12:44


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Yashica
 Yashica
BerichtGeplaatst: 13 apr 2013 21:06 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 87
Woonplaats: Drenthe
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Een tijdje geleden heb ik in, volgens mij, het fototechniek topic een onderwerp aangemaakt over mijn nieuwe oude yashica. Die nog niet helemaal zeker werkte. Nou, de foto's zijn binnen en ben redelijk tevreden over het resultaat :)

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Yashica
BerichtGeplaatst: 14 apr 2013 08:48 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

Berichten: 40293
Woonplaats: Helmond
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
ik begrijp dat dit over een oude camera gaat , ik heb daar geen helemaal geen verstand van :dk mijn vraag gaat het nu om te laten zien dat het oude beestje het nog doet( wat ik heel knap vind trouwens ;) ) of wil je een beoordeling over de foto :dk dan zie ik een beetje rommelige foto en zie niet goed waar ik nu naar kijk , en wat vind je zelf over de scherpte :dk


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Yashica
BerichtGeplaatst: 14 apr 2013 08:59 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 87
Woonplaats: Drenthe
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Als ik er geen beoordeling van wilde had ik hem in dat topic geplaatst (ben de naam even kwijt) ;). Verder kijk je naar het station van zwolle onder constructie. Deze foto die je hier ziet is ingescand van negatief en helaas was die scanner erg vies en is er een gedeelte aan scherpte (die er zeker in het origineel zat) weggevallen. Het hoge contrast en de verschillende kijkrichtingen die er in de foto zitten vind ik wel erg mooi.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Yashica
BerichtGeplaatst: 14 apr 2013 09:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Ik zou er iets zinnigs en slims over willen zeggen maar ik heb hier helaas geen verstand van.
Ik zie een onscherp snapshot die mijn aandacht niet vasthoud. Maar ik denk de kenners op het forum er anders naar kijken!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed