poezemienie schreef:
Beste .......hij is 82 keer bekeken......das ook al positief.......het is natuurlijk een andere soort fotografie.....soms vind ik ze wel goed soms weeral niet......dat is bij de moderne fotografie ook zo hoor....

Het zou in principe niet 'andere fotografie' moeten zijn. En je hebt gelijk..... soms is het goed, vaak niet, net als bij digitale fotografie., Kortom, het moet ook niet anders worden beoordeeld en bekeken. Ik ga nooit het excuus gebruiken in de vorm van: 'ja maar, dit is analoge fotografie, daar moet je wel rekening mee houden. Niet goed is niet goed...... punt.
Ik ben nu bijna weer een jaar bezig met deze vorm en het begint weer te komen, ik kan er weer mee uit de voeten. Ik had niet gedacht dat de omschakeling zo groot zou zijn, terwijl ik toch een kleine 30 jaar lang analoog heb gefotografeerd.
Binnenkort de negatieven ook weer zelf ontwikkelen en dan hoop ik weer een kwaliteitsslag te kunnen maken. Maar beoordeel ten allen tijde de foto, niet rekening houdend met de techniek............ Daar leer ik weer van.
-- 18 sep 2015 08:43 --
__Erik__ schreef:
Vind 't wél een mooi beeld, zou denk ik de rommelige linkerzijde weglaten, het geheel nog wat abstracter maken, maakt 't beeld voor mij sterker

Ik kan hier wel in mee gaan. Binnenkort maar even een update....................