Het is 27 apr 2024 17:16


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur De wazige kat
 De wazige kat
BerichtGeplaatst: 02 aug 2016 10:12 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Elke zondag, het is een gewoonte geworden, gaan mijn vriendin en ik even ergens met de hond wandelen. Soms in een stad of dorp, op andere momenten aan zee of in het bos.

Natuurlijk altijd een camera mee, maar dat spreekt voor zich. Zo waren we in Leeuwarden en liepen daar in een wijk waar we totaal niet bekend waren. Daar kwam ik dit tafereeltje tegen. De meeste mensen zou zeggen: waarom heb je die kat niet scherp op de foto gezet. Dat is een logische gedachte, tenminste voor de meeste mensen. maar het ging mij helemaal niet om die kat, het ging mij om het hekwerk en hoe dat naar achter wegliep en steeds waziger werd.

Die kat is meer de kers op de taart. Die maakt het geheel mooi af, waardoor het wazige deel ook nog iets interessants of geheimzinnigs heeft. Daarom mag deze kat van mij juist wazig zijn!

Camera: Pentax ME, Film: Fomapan Classic 100

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 De wazige kat
BerichtGeplaatst: 02 aug 2016 10:25 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 26216
Woonplaats: Aarle Rixtel
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Als ik naar je foto kijk. zie ik muurtje hekje stalletje een kat en vuilnisbakken. Naar mijn inzicht zie ik niks wat de foto kan dragen. Kan ook aan mij liggen. Maar het zijn slechts mijn gedachten. zw omzetting vind ik wel mooi.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 De wazige kat
BerichtGeplaatst: 02 aug 2016 10:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
wim schreef:
Als ik naar je foto kijk. zie ik muurtje hekje stalletje een kat en vuilnisbakken. Naar mijn inzicht zie ik niks wat de foto kan dragen. Kan ook aan mij liggen. Maar het zijn slechts mijn gedachten. zw omzetting vind ik wel mooi.


Dat mag je uiteraard vinden hoor. Met het laatste wil ik je toch even corrigeren: het is géén z/w omzetting, het ís z/w film.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed