Het is 28 apr 2024 07:42


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Appelscha
 Appelscha
BerichtGeplaatst: 03 maart 2017 23:31 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Even richting Appelscha. Lekker even in de bossen. Wanneer het wat kouder is is de beschutting van het bos vaak wel prettig. Even later kwam het zonnetje er nog bij. Dat zijn daar de mooiste momenten. Plotseling valt het licht op allerlei manieren door de bomen.

De camera heb ik altijd bij en om het licht te pakken met een digitale camera is niet echt moeilijk. Je controleert meteen of de foto gelukt is. Zo niet dan probeer je het nog eens. Bij analoog mag je alleen maar hopen dat je het op de goeie manier gedaan hebt.

(Olympus OM-1 met 28mm 3.5 Zuiko. Film: Agfa Vista 200)

Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Appelscha
BerichtGeplaatst: 04 maart 2017 10:25 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 262
Woonplaats: te velde
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Fraai beeld, doet mij er aan denken dat het mooie weer in aantocht is ; toch aangename toestellen , de Oly OM1 reeks met zeer degelijk glaswerk.

Grts
M


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Appelscha
BerichtGeplaatst: 04 maart 2017 17:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Dank je Marsel. We moeten iets meer moeite doen om een mooi resultaat te krijgen, maar wanneer het lukt is de voldoening groot :). Aan het optiek en de camera's van Olympus ligt het niet in elk geval. Ik kan het alleen mezelf verwijten wanneer het niet lukt. Dan heb ik niet goed genoeg gekeken. Na een digitale periode leer ik het kijken zo langzamerhand weer :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed