Zondag; Het weer was vandaag weer niet om over naar huis te schrijven, dus ben ik maar weer een middagje naar Blijdorp geweest, daar kun je altijd nog fijn binnenspelen met de camera.
Ik dacht dat ik een hele strakke foto had van Scarface, maar die viel nog tegen. ( Wel een reden om nog eens te gaan

) Nemo zelf stond er wel goed op.

Zaterdag; een middag naar Blijdorp geweest, aldaar deze foto kunnen maken.

Vrijdag; vanmorgen en 's-middags toen het nog mooi weer was helemaal geen tijd gehad, toen ik wel tijd had was het saai weer met af een toe een vrezelijke bui. Dus totaal geen idee wat te schieten. toen ik mijn paard ging doen maar mijn camera meegenomen en daar weer eens wat geprobeerd. Ik heb scherpere foto's maar bij deze zijn zijn manen het mooist dus de onscherpte maar voor lief genomen.
Dit ga ik in iedergeval nog wel een keer proberen met donkere schuur op de achtergrond, die ik overigens de volgende keer wel ga natspuiten= donkerder zodat ik dan minder aan de achtergrond hoef te doen.
Afijn om een lang verhaal kort te maken hier de foto.

Donderdag; vandaag belde zus of ik haar kwam helpen met een klus, dus ik dacht oei dat word weer krap met de zwart/wit week, van de nood een deugd gemaakt. Voor ik zelf begon met helpen ( niet het lassen hoor maar wat simpeler montage werk) Eerst zus maar eens een half uurtje in actie door de camera bekeken. Niet constant natuurlijk anders had ik nu lasogen

Op deze plaat spetterde de lasspetters het mooist in het rond.

Woensdag; Gisteren een hele drukke dag gehad en vandaag dus helemaal geen fut meer
Dus heb ik maar een foto van gisteren uit mijn argief getrokken en omgezet

. Het orgineel is weer met spiegeling, maar bij deze foto voor de verandering de spiegeling eraf gecropt

Dinsdag; Vanavond na mijn werk eerst mijn opstelling in de tuin gezet, toen ik wilde gaan kijken naar een hoofdrol speler hoefde ik niet ver te zoeken, er lag een klein vliegje te spartelen in mijn emmer. Het vliegje gered en op mijn mini Alcatras gezet. Toen o.a. deze plaat kunnen schieten.

Ik vind het zelf wel grappig dat door het tegenlicht de haartjes op de vlieg het beestje lekker laat afsteken tegen de donkere achtergrond
Vandaag naar de vlindertuin geweest en aldaar deze plaat geschoten

Zo de kop is er af