Ook hier volg ik Gotchas, ook de onscherpe, groene vlek links van de vogel vind ik vrij storend.
Je zou al een een stuk van die vlek eraf kunnen snijden, dan staat de vogel ook gelijk wat minder in het midden.
Onscherpere achtergronden kun je o.a. verkrijgen door een groter diafragma(kleiner getal) of door een langer brandpunt, dus i.p.v. 250mm zou je dan naar 400mm of 600mm moeten gaan, of dichterbij je onderwerp fotograferen.
Ik ga ervan uit dat je hier al op het uiterste van je spullen zat, dus dan zou je nog kunnen proberen om wat dichterbij je onderwerp te komen, dat is goedkoper dan nieuwe apparatuur kopen.
Ik weet dat het laatste ook niet altijd kan, of er zit een sloot tussen, of de vogel is gevlogen als jij te dichtbij komt, dus dan is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Ook hier is denk weer knap ontruist wat de IJsvogel nogal 'gladjes' maakt, de scherpte ligt zo te zien wel goed op de IJsvogel, ook de kleuren zien er goed uit en je hebt natuurlijk een leuk moment te pakken zo met die vis in z'n snavel.