Lekker 3 weken vakantie dus vanmorgen eindelijk weer eens een rondje langs mijn geliefde plekjes gereden.
Wat leuke opnames kunnen maken van een Torenvalk en wat Zwaluwen ik was eigenlijk al weer tevreden, toch
besloot ik nog een plek te gaan bezoeken.Richting Berkel en Roderijs zag ik aan de rechterkant een mooie Buizerd op een paaltje landen
even langs de kant gestopt maar de afstand was zoals zo vaak te ver en er was ook geen mogelijkheid om er dichterbij te komen.
Dan maar weer verder aan de rechterkant van de weg een sloot en weilanden, plotseling zag ik in mijn rechterooghoek een Ooievaar staan dacht ik
dichterbij gekomen zag ik geen Ooievaar staan maar deze prachtige Buizerd, langzaam afremend en gelijk de berm in sturend reed ik hem een klein stukje voorbij ik keek naar rechts en hij zat er nog. Zo dichtbij had ik een Buizerd nog nooit gezien meestal zijn ze al vertrokken, auto in zijn achteruit gezet en
zachtjes terug totdat ik hem door het rechterraam kon zien (hij zat er nog) camera opgepakt voorzichtig uit het raam scherpstellen en afdrukken dit was de enigste kans die ik kreeg toen ik weer wilde afdrukken was hij weg. Dan komt het, stond mijn camera goed nog even wachten en dan toch maar kijken en YES hij was gelukt. Geeft een heerlijk gevoel.