de pyama roept toch wel wat vragen op hahaha
De uil zat al een tijd bij mij in de buurt, trok veel fotografen, maar twee keer op zoek geweest..niets gezien. Krijg ik op tweede Kerstdag een berichtje...HIJ ZIT ER!! Oke...eh maar ik zit nog in mijn pyama... maar mijn (ex)man zei, trek gewoon een jas aan en gaan. Dus ik een lange jas gepakt, camera en de auto in.
Kom ik op de plaats van bestemming, zie ik heel in de verte een groep auto's en fotografen staan, met mega lenzen en verrekijkers. Ik voelde de adrealine al opkomen, kijk ik vanuit de auto richting de weilanden en in een schim zie ik "iets" zitten, wat toch wel op een uil leek. Dus ik zeg..stoppen stoppen...achteruit...achteruit...en ja hoor, daar zat hij
Ik heel voorzichtig de auto uit, hij bleef zitten...ik voorzichtig plat op mijn buik en ja hoor
Wat was ik blij.
Toen hij weg vloog reden we nog even naar de groep fotografen, die aan de andere kant stonden, ik het raampje naar beneden...zoeken jullie de Velduil? eh ja...nou die zit hier niet hoor, jullie staan verkeerd.
Je had ze moeten zien kijken
Denk overigens ook dat de bestandsgrootte in relatie tot de omvang een rol speelt. 135KB is wat aan de krappe kant denk ik. wat bedoel je hier mee Frans?
F4/300mm/ 1/640/iso 200