lena shoot schreef:
Hallo en
De eerste vind ik niet zo boeiend, het bord staat er niet voldoende op om een informatieve waarde te hebben en spreekt me niet zo aan
Bij de tweede staat de vogel er mooi op maar daar had ik onderaan een stuk afgedaan en bovenaan erbij geplaatst, zodat hij wat meer plaats heeft aan zijn koppie en zich niet kwetst als hij zicht strekt
De derde vind ik heel mooi, de sierlijkheid van de zwaan en de weerspiegeling in het water zijn heel mooi en de belichting is ook goed, je ziet nog mooi alle doortekening in zijn veren!
Nr vier, vijf en zes had ik liever iets meer vogel en iets minder landschap gezien, of een iets boeiendere omgeving. Maar jah, die beestjes zitten niet altijd waar we willen he
Met de koe heb je een leuk modelletje maar ook hier boeit de bg me minder en de scherpte kon iets beter.
Ik kijk in elk geval uit naar het vervolg!
Greets, Lena
Bedankt voor je reactie, het bord had ik meer geknipt als introfoto, om een beetje een beeld te krijgen.
Dit waren mijn eerste foto's die ik gemaakt heb van dieren dus het is nog niet perfect gegaan, van foto 2 heb ik wel een foto waarbij de vogel meer onderaan staat, maar daar staat hij niet zo mooi op, hij is of gras?? aan het eten of hij heeft zijn hoofd weggedraaid, daardoor ben ik toch voor deze foto gegaan.
En ja, die (koe) galloway staat in principe op de verkeerde plaats want nu past de achtergrond er totaal niet bij ik vind het persoonijk ook niet mooi als er niet-natuurlijke elementen op de achtergrond staan van een foto die in de natuur gemaakt is, maar dit was de enige foto die een beetje te doen was en ik was stiekem ook voor deze beesten gekomen maar ze stonden op de verkeerde plek, in de zomer staan ze meestal tussen de struiken (waar de rest van de foto's gemaakt zijn) ik had ze liever daar gehad, maarja je kunt niet alles hebben hé

.
Ik zal er de volgende keer rekening mee proberen te houden als ik nog een keer terug ga (wat zeker de bedoeling is).