lena shoot schreef:
Savatage schreef:
lena shoot schreef:
Heel mooie sfeer en scherpte, ook mooi met die boomstam
Maar

hier zijn die konkjes altijd zo rossig bruin, dat mis ik een beetje in je kleuren vrees k
Greets, Lena
Als je een foto het dichts bij de natuurlijke werkelijkheid wilt laten overkomen Yep dan heb je gelijk Lena. Maar dat was niet mijn insteek bij deze foto , wilde gewoon iets neerzetten wat ik zelf mooi vond.
Is trouwens wel een leuke discussie .
Moeten foto van dieren altijd zo natuurlijk mogelijk worden weer gegeven .
Of mag je er ook je eigen draai aan geven .
TUUUUUUUUURLIJK maq je er een eigen draai aan geven, alleen,

als ik dat doe worden mijn fotos altijd afgekraakt

Het is niet omdat je met beestjes bezig bent dat het creatieve geen ruimte mag krijgen toch?!
Ik zei al dat ik het een mooie sfeer vond dus vind deze bewerking wel mooi, alleen
Ik ken je fotografische kunnen niet zo goed dus ik wist niet of het bewust zo gedaan was of gewoon slecht belicht

Daarom dat ik het vermeld heb
Maar we zijn weer wat wijzer geworden!
Groetjes, Lena
Was ook geen aanval hoor op jou hoor Lena
Vond het eigenlijk wel een leuke discussie .
Maar er word bijna niet op in gegaan dat is dan wel weer jammer

.
Maar ik ben het met je eens hoor ga lekker op je eigen gevoel af en maak wat je zelf mooi vind .
Dat ze het niet mooi vinden dat kan en daar heb ik dan ook geen problemen mee dat is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten

.
Maar ken veel fotografen en dat zijn meestal natuurfotografen die met dit soort foto`s nogal moeite mee hebben dus daarom dat ik het hier even ter discussie stelde

.
Over de foto trouwens daar is heel veel kleur uitgehaald en weer wat naar mijn smaak aan toegevoegd dus je had het wel goed gezien

.
Greetz Ad