Met bewegende onderwerpen zoals vliegende vogels probeer ik altijd om minimaal 1/640 van een seconde als sluitertijd te hebben......lukt natuurlijk niet altijd, maar met een groter diafragma[kleiner getal], een iets hogere ISO[ISO 400] en voldoende daglicht kom je meest wel aardig in de richting.
Je ISO is dus wel juist gekozen, maar bij foto 2 en 3 je diafragma niet.
Ik schiet meest in de A-stand[diafragma-voorkeuze] en regel m'n sluitertijd nog wat bij door onder of over te belichten.
Bij vogels met een lichte achtergrond[bijv. in de lucht] doe ik altijd iets overbelichten, daar wordt je sluitertijd iets trager van, maar door de lichte achtergrond is die meest toch wel snel genoeg.
Met een donkere achtergrond iets onderbelichten, anders wordt je onderwerp te licht en de sluitertijd gaat hierdoor ook weer wat omhoog.
Al Servo zal wel hetzelfde zijn als AF-C[Continu AF] bij Sony en die stand gebruik ik ook bij vliegende vogels of rennende honden.
Ik zet m'n camera alleen niet op de middelste punt, maar gebruik alle scherpstelpunten.....zeker bij vogels in de lucht, of boven water werkt dit perfect.
Continu-opname[burst rate] gebruik ik zelf nooit, ik probeer zelf het juiste moment van klikken te pakken.