Technisch niet helemaal zoals ik het gewild had, maar dat was ook een beetje m'n eigen schuld.
Niet zover van mijn huis zit een kolonie visdiefjes en kokmeeuwen in een natuurgebied.
Dat natuurgebied mag je niet in, maar die kolonie zit aan de rand ervan en vanaf twee ongeveer 15 meter lange steigers daar langs 't water kun je ze heerlijk op je gemak fotograferen.
Ik heb daar van de week een paar uur gezeten, dus waarschijnlijk komen er nog wel meer foto's.
Het lastige is dat ze soms hoog vliegen en soms laag, dus constant je belichting aanpassen.
Bij deze foto's had ik 'm dus op hoge vogels staan[+0,3EV à +0,7EV] en ik moest dus heel snel schakelen naar -0,3EV......dat ging even niet goed, want ik had het knopje van de belichting niet hard genoeg ingedrukt, dus m'n diafragma ging omlaag ipv. m'n belichting.
Geen tijd meer, dus toch de foto's gemaakt en later in Photoshop wat bijgeschaafd......ik vond het moment[vooral van foto 1] toch leuk genoeg om de foto's te plaatsen.
Deze waren ook bijna aan 't eind van de ochtend en de zon kwam knap door, dus vrij hard licht.
1.

2.
Helaas van de vleugels van de oudere vogel.

3.
Als je goed kijkt zie je 't laatste stukje vis nog in z'n snavel.