Het is 29 mei 2024 01:55

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!


Auteur Originele achtergrond en wat mogelijkheden van AI
 Originele achtergrond en wat mogelijkheden van AI
BerichtGeplaatst: 29 jan 2024 13:09 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40926
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Bert ook bedankt, ik denk er een beetje hetzelfde over. :)

Meningen zijn natuurlijk verdeeld over het gebruik van AI....ik vind het reuze makkelijk om iets te verwijderen, of zoals hier een achtergrond toe te voegen, in het verleden(een jaar geleden nog ;) ) was je daar veel langer mee bezig, als je bijv. wat moest klonen om te verwijderen.
Maar dan heb je waarschijnlijk wel een groot deel van een eigen foto gebruikt.
'Foto's' maken met behulp van AI en daarin (bijna) niets van een eigen foto gebruiken is (voor mij dan) geen fotografie meer, maar beelden creëren en als iemand dat leuk/mooi vindt dan is dat ook gewoon zijn goed recht.....misschien vind ik dat over een aantal jaren ook wel leuk en kan ik door bijv. gezondheidsperikelen niet meer(of minder) op pad met de camera en kun je altijd thuis nog een beetje rommelen met foto's van anderen via AI.

Zo zal iedereen het zijne er van denken, zoveel mensen, zoveel meningen. ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Originele achtergrond en wat mogelijkheden van AI
BerichtGeplaatst: 29 jan 2024 15:56 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 49319
Woonplaats: Doetinchem
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik vind het blenden van de vogel in de nieuwe achtergrond bij Ron net wat mooier dan in die van Gerard.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 70 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed