Savatage schreef:
Wat denk je zelf Sieg
Nee dan zet ik het er wel bij hoor als die gesjopt is . Zou het trouwens zelf ook niet kunnen zo sjoppen

.
Jo schreef:
.......Dan zou het wel een héél erg goed staaltje shopwerk zijn geweest. Ik vraag me zelfs af (maar ik ken ook de mogelijkheden van Photoshop niet) of dit mogelijk zou zijn geweest.
De houding van mannelijke aanvalsmus, de ineengedoken vrouwelijke slachtoffermus en het schaduwsilhouet dat precies klopt.
Volgens mijn bescheiden mening kan dit nooit geshopped zijn!
Jo

Ik vroeg het mij gewoon af want indien dit niet geshopt is, is dit een supermoment dat je hier hebt vastgelegd !
De redenen waarom ik het mij afvroeg zijn devolgende,
- Ik heb nog nooit een mus in de lucht zien hangen met volledig gesloten vleugels.
- De hard afgelijnde schaduw van de mus op de kruik tegenover de zachte schaduwen van de kruik zelf.
- De schaduw die enkel op de kruik valt en niet op de vrouwelijke mus, alhoewel ze in hetzelfde vlak zit als de ingang van de kruik.
Maar dat is gewoon mijn gedachtengang hé
Het is en blijft een Superplaatje
grts
Sieg
Dat komt Sieg omdat het manneke ook al op de tak zat hij vliegt eigenlijk niet maar het is meer een sprong die hij daar maakt .
Over de schaduwen ja daar kan ik kort over zijn het is de lichtval hierbij ,daar heb ik echt niet mee zitten klote
haha .
Het enige wat ik hier gedaan heb is de omzetting naar z/w ,wat met de contrasten en de hooglichten geschoven om er een wat hardere plaat van te maken kwa contrasten , en wat vignetterring thats all
.