Het is 27 jul 2025 14:47

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur Boomklever en keep
 Boomklever en keep
BerichtGeplaatst: 12 jan 2013 13:16 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
@korandoke, Lightroom 3 gebruik ik inderdaad al voor de jpeg bestanden en ik vind t heel gebruikersvriendelijk, photoshop heb ik ook (een heel oude versie) en ben sinds kort bezig hiermee te oefenen.

Gisteravond heb ik de raw-bestanden omgezet naar jpeg met Adobe Camera Raw en ik ben zowat van mijn stoel gevallen hoe de foto's hier uitkomen :eek :jump wat een verschil met de software van Canon!!. Foto's die bestemd waren voor de prullenmand zijn opeens weer de moeite waard :D :D .

@Korandoke en Frans, jullie hebben geen idee hoe ik ermee geholpen ben!! :super :flowers hartelijk dank voor de tijd en moeite.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Boomklever en keep
BerichtGeplaatst: 12 jan 2013 13:24 
Lid
Fotografie

@kolenkid, dank voor je uitleg en reaktie, we waren blijkbaar tegelijk aan het posten :) ik heb inmiddels een update geplaatst welke is geconverteerd met Adobe Camera Raw :) om het verschil te laten zien.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Boomklever en keep
BerichtGeplaatst: 12 jan 2013 13:53 
Lid
Fotografie

Sandra-S schreef:
@kolenkid, dank voor je uitleg en reaktie, we waren blijkbaar tegelijk aan het posten :) ik heb inmiddels een update geplaatst welke is geconverteerd met Adobe Camera Raw :) om het verschil te laten zien.

Hahahaha geeft niet dat we tegelijk aaan het posten waren

ik zou je Lightroom 4.3 willen aanraden, hier kan je zoveel meer uithalen en het is nog gebruiksvriendelijker geworden.
Als je raw gaat schieten kan je nog meer uit een foto halen!!

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2