Het is 22 jul 2025 20:14

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur ... bonte ijsvogel ...(+ update voor Ron)
 ... bonte ijsvogel ...(+ update voor Ron)
BerichtGeplaatst: 24 okt 2015 00:35 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Schitterende!!!! serie Bert. Gr. Hans.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 28 okt 2015 00:06 
Lid
Fotografie

Ron62 schreef:
Hele fraaie serie Bert, met mooie momenten. :up

Het wit heb je goed onder controle, maar het zwart is wel op sommige plekjes wat dicht gelopen.
Ik had ook iets vreemds toen ik één van de foto's opsloeg om wat beter te bekijken.....het pictogrammetje wat ie dan laat zien is volgens mij de hele foto voordat jij 'm gecropt hebt en als ik 'm dan open in m'n fotoviewer krijg ik wel gewoon de foto te zien die jij hier op het forum gezet hebt. :dk
Als dat pictogram de hele foto is dan heb je inderdaad knap gecropt, dat hoef ik met mijn camera niet te proberen. :shock

In Gambia kun je echt heel dichtbij deze beestjes komen, was dat daar niet het geval?

Hoi Ron,
Ja, ook hier zaten de ijsvogels soms erg dichtbij, zeg op 2-3 meter afstand.
Deze ijsvogel zat echter in een tak op zeg 15 m afstand en ik had alleen de 100-400 mm op mijn fullframe. Hieronder het origineel, snap je dat ik behoorlijk heb moeten croppen. Snap nog niet hoe jij deze plaat al heb kunnen zien als pictogram.
Fotografie

BerichtGeplaatst: 29 okt 2015 01:03 
Moderator
Fotografie

Ik snap ook niet hoe het kan Bert, is de 1e keer dat ik 't mee maak. :dk
Ik heb de 1e foto binnen gehaald en het pictogram zag eruit zoals de foto die jij nu als laatste toont.
Ik heb nu wat geprobeerd en op het knopje "extra grote pictogrammen" geklikt en toen werd ie het zelfde als de foto die ik heb binnen gehaald.
Weer terug gegaan naar "grote pictogrammen" en nu laat ook het normale pictogram zien, dus niet meer de ongecropte, snap er werkelijk helemaal niets van. :S

Ga zo nog een foto binnen halen en kijken wat ie dan doet.

Edit: net nog 1 naar binnen gehaald, maar die laat ie normaal zien.
Ga ik naar "normale pictogrammen" dan laat ie bij de 1e foto die ik heb binnen gehaald wel het ongecropte exemplaar zien en bij die andere wel gewoon het normale gecropte exemplaar.
Ga ik dan weer terug naar "grote pictogrammen" dan krijg ik bij beiden gewoon het gecropte exemplaar te zien, terwijl degene die ik als eerste had binnen gehaald ook hier het ongecropte fotootje liet zien.
Snap jij het nog? :dk :S

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2