Het is 30 jul 2025 12:36

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur Steed dichterbij
 Steed dichterbij
BerichtGeplaatst: 01 mei 2017 14:44 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Je geduld is beloond Ron.

Menig mens zou al blij zijn met de eerste denk ik.

Gaat je vrouw eigenlijk met je mee op safari?

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Steed dichterbij
BerichtGeplaatst: 01 mei 2017 15:27 
Moderator
Fotografie

Thanks allemaal. :)

Frans, ik had een paar jaar geleden tegen m'n gids daar gezegd dat ze misschien goede zaken konden doen als ze een waterfiets, of eventueel een bootje zouden hebben waarmee ze fotografen mee konden nemen een stukje de Kotu-stream op.
Een waterfiets geniet dan mijn voorkeur, omdat die wat stabieler zijn en je dus niet zo erg wiebelt, maar in Gambia zijn dus geen waterfietsen verkrijgbaar, dus hebben ze maar een soort flinke kano aangeschaft.
Die kano ligt vlakbij het hotel waar wij tot nu toe elke keer verbleven als we in Gambia zijn...bij het "Bruggetje van Kotu".
Ik heb 2 tochtjes gemaakt in de Kano, de eerste keer ging m'n vrouw mee en de 2e keer ging er een andere wat oudere man mee die wij samen met zijn vrouw in ons hotel ontmoet hadden en die toevallig niet ver bij ons vandaan wonen.
Hij vind het ook leuk om vogels te fotograferen, maar bij hem gaat het meer om een foto van een vogel dan om de kwaliteit van de foto.....hij vindt het gewoon leuk om zoveel mogelijk vreemde soorten te fotograferen.
Die boottocht gaat dus een stuk die Kotu-stream op en dan kun je niet verder, omdat het water dan te ondiep wordt.
Net iets voor het eind gaan we aan land om een stuk over de golfbaan van Kotu te lopen, want ook daar zitten leuke vogels en de 2e keer dat ik ging(daar was m'n vrouw niet bij dus) kwamen we dit IJsvogeltje tegen op de Golfbaan.

Heel verhaal geworden zie ik, maar m'n vrouw gaat dus af en toe wel mee, maar niet elke keer. ;)

Steed dichterbij
BerichtGeplaatst: 02 mei 2017 20:03 
Lid
Fotografie

Leuk om te horen Ron.
Gedeeltelijk gedeelde vreugd dus.

Steed dichterbij
BerichtGeplaatst: 02 mei 2017 20:19 
Moderator
Fotografie

:up

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2