Het is 10 jun 2025 19:38

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur Watersnip
 Watersnip
BerichtGeplaatst: 06 sep 2014 06:03 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
bij de plantjes lijkt het water hoger te staan dan links, komt dat door de stroming ofzo, of een golf misschien...

(haha ik ga niet meer kijken lol)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Watersnip
BerichtGeplaatst: 06 sep 2014 11:24 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Hannart schreef:
bij de plantjes lijkt het water hoger te staan dan links, komt dat door de stroming ofzo, of een golf misschien...

(haha ik ga niet meer kijken lol)

Weet je Hanna als je post "het staat scheef" is de ruimte voor discussie eigenlijk ook weg. Het geeft dan niet zoveel zin om te beweren dat het niet zo is wat dan weer over komt als het niet tegen kritiek kunnen. zelfverzekerdheid is prima en goed maar misschien is een vraag soms beter op zijn plaats.

Watersnip
BerichtGeplaatst: 06 sep 2014 19:23 
Lid
Fotografie

ah Wil voor mij is het vanzelfsprekend dat als ik een opmerking geef dat mensen dan beseffen dat dat is zoals IK denk dat het is. als ik al zeg dat ik denk dat het misschien wel zo is dan nemen mensen mn opmerking bijvoorbaad minder serieus denk ik dan. maar daar zit ik misschien naast...kben gewoon direct that's all ;)
Ik kan het prima hebben als mensen het niet met me eens zijn. ik zeg alleen maar hoe ik in eerste instantie denk dat het is. Stelt iemand me bij/is het er niet mee eens prima. Ben ik het DAAR dan weer niet mee eens ook prima :) mensen zijn soms zo onzeker...(ik ook wel hoor, maar niet met alles) MAAR ik begrijp je punt!

oh en dat laatste zinnetje tussen haakjes bedoelde ik mee dat ik er gek van word als ik nog langer mn hoofd ga breken of ie nou echt wel scheef is en waaraan je dat dan kan zien.(gezien niemand anders het zo ziet en alleen ik. lol)

Watersnip
BerichtGeplaatst: 08 sep 2014 17:11 
Lid
Fotografie

Echt supermooi, ook met die zachte blaadjes/bloemen erbij..

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3