Het is 29 apr 2024 08:30


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!


Auteur Bekkie vol
 Bekkie vol
BerichtGeplaatst: 26 sep 2018 16:29 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40741
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
1.
Fotografie


2.
Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Bekkie vol
BerichtGeplaatst: 27 sep 2018 05:27 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 26216
Woonplaats: Aarle Rixtel
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
1e vind niet zo lijkt als daar het licht niet zo fijn valt. tweede ben ik benieuwd naar als ie de vis uit het water heeft gekregen. lijkt me een hele kluif voor een meeuw.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Bekkie vol
BerichtGeplaatst: 27 sep 2018 06:36 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 14125
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Een bijzonder moedige actie van deze meeuw, want ik denk niet dat opstijgen gaat lukken met deze grote vangst :). Of wel ? Prima in beeld gebracht.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Bekkie vol
BerichtGeplaatst: 27 sep 2018 13:17 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 47500
Woonplaats: Puurs
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Wat een schrok op :shock
Tweede oogt wat rustiger!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Bekkie vol
BerichtGeplaatst: 27 sep 2018 23:22 
Moderator
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 40741
Woonplaats: Naaldwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Thanks. :D

Meeuwen zijn inderdaad knap brutaal Judith, maar dat komt natuurlijk ook door alle eetbare rotzooi die wij laten slingeren en wat zij dan wel even 'opruimen'.
Ik was vorig jaar nog een keer op het strand en daar zat een koppeltje jeugd die van alles aan eten en drinken bij zich hadden....vooral zakken chips.
Toen de jongelui besloten om te gaan zwemmen lieten ze alles open en bloot liggen, nou ze waren nog niet in het water of daar kwamen de eerste Meeuwen al aan. :DD
Die wisten wel raad met die zakken chips en zo en toen de jeugd het door had en al schreeuwend uit het water kwam was het 'kwaad' al geschied....m'n vrouw en ik hebben ons rot zitten lachen. :rof
Als je kijkt hoeveel troep mensen na een dag op het strand laten slingeren dan is het maar goed dat de Meeuwen daar dankbaar gebruik van maken en alles wat eetbaar is verdwijnt dan ook in de Meeuwen magen. ;)

Wim en Herman, Ik stond er versteld van hoe een grote vissen die Meeuwen de lucht in kregen en ook dat ze die joekels gewoon in 1 keer doorslikten en dat ging nog vrij rap ook.
De visser waar wij met mee voeren bewaarde de echt grote vissen voor de Zeearenden, maar aangezien we die bijna niet gezien hebben had ie op het laatste nog best wel veel van die hele grote over.
En die gingen op het laatst ook gewoon over boord en die waren dus echt te groot voor de Meeuwen, dan pakten ze 'm nog wel op in het water en vlogen er een klein stukje mee weg waarna ze 'm weer lieten vallen.
De Kokmeeuwen lieten veel vaker een vis vallen dan de Zilvermeeuwen en ander grote Meeuwen, maar die zijn natuurlijk ook een stuk kleiner en hebben veel meer moeite met de wat grotere en zwaardere vissen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 181 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed