Bedankt voor de reacties.
De foto is inderdaad iets minder scherp dan wat jullie gewend zijn, maar ik dacht zelf dat de scherpte op het koppie nog wel mee viel, zeker op een wat kleiner formaat.
Het grootste probleem is denk ik dat de voorste vleugel onscherp is en dat de grootste scherpte wat meer naar achteren op de achterste vleugel ligt.
Ik heb er nu een update bij gezet die ik iets meer naverscherpt heb, bij nader inzien had de foto dat eigenlijk wel nodig.
De saaie achtergrond vind ik zelf ook jammer en daarom wel blij dat ik 'm redelijk close erop had, dan heb je niet zo heel veel van die saaie achtergrond in beeld....nog meer croppen zou wel kunnen, maar dan komt ie voor mij weer wat te krap in het kader.
De pose en het oogcontact zijn eigenlijk ook de redenen van plaatsen, dit is ook geen biddende Torenvalk, maar deze kwam voorbij gevlogen, de biddende TV's kijken meest naar beneden of er daar wat te eten loopt.

@Frako, het is toch niet verkeerd om de lat hoog te leggen, toen ik nog niet zo lang vogels fotografeerde lag ie bij mij ook minder hoog.