Thnx.
Meningen zijn een beetje verdeeld zie ik wel.
Zelf vind ik zoals gezegd de achtergrond ook niet echt spannend, maar beter dan een licht grijze lucht en een blauwe lucht hebben we ook al vaak zat gezien.
Ik heb de foto geplaatst omdat ik toch een zwak heb voor roofvogels, ik vind het dus een fraaie vogel, ik vond de houding hier wel mooi en in tegenstelling tot Frans vind ik juist het licht mooi op de vogel vallen, ook de kop valt goed in het licht en het oog is, zoals Frans al aangeeft, ook goed te zien.....smaken verschillen nou eenmaal.

@Matthijs, hij vloog niet echt heel hoog, maar alleen maar grijze lucht in het origineel, dus geen horizon of land te zien.
Ik heb nog wel wat foto's waarbij ik wel de ondergrond erbij heb, want dan vloog ie net iets lager nog en zal daar ook nog wel even naar kijken.

@Wim, ik heb dat in het verleden weleens gedaan, maar heb er bij deze niet zo veel zin in.
Ik zit nog thuis, dus je zou zeggen dat ik tijd zat heb, maar ik kom gewoon tijd te kort.
Ik moet dan ook weer een lucht erbij zoeken die qua licht en zo hierbij past en ik heb geen aparte map met allemaal luchten.
De foto waarbij ik in het verleden een andere lucht erin had gezet toen had ik dat met voorbedachte rade gedaan.
Was in de dierentuin en wist al dat ik de vogels die ik erop zette met gaas in de achtergrond erop had, dat kon nu eenmaal niet anders.
Foto's waren gemaakt in een kooi waar jezelf ook in loopt, dus geen last van tralies of gaas in de voorgrond, alleen in de achtergrond.
Heb toen ik buiten die kooi stond nog een paar foto's van de lucht gemaakt en dan zo'n beetje dezelfde kant op, dus het licht en de lucht klopten daar in ieder geval al.