Jullie ook nog bedankt, zoals ik al een beetje verwacht had zijn de meningen wat verdeeld.
Ik zou zelf ook liever een bosrand in de onscherpte hebben gezien i.p.v. de kas, maar na een aantal keer kijken vind ik de kas ook nog wel meevallen en inderdaad weer es wat anders.
Zoals gezegd heb ik geprobeerd om de achtergrond te veranderen, maar daarmee vind ik zelf het totaalbeeld niet opknappen, het wordt dan wat saaier en te steriel naar m'n zin.
@Peter, echt stedelijk is het op dit plekje niet, dit is een gebied langs de Waterweg waar wat boerderijen staat met flink wat land, er worden wat paarden gehouden en er is zelfs nog een bos vlakbij in de buurt......het Staelduinse Bos.
Maar aan de andere kant van het fietspad staan alweer de kassen, het blijft toch Het Westland en ook in de Randstad, dus de steden en dorpen zijn wel dichtbij.
De paaltjes waar je heel vaak roofvogels op ziet zitten zijn natuurlijk ook niet natuurlijk, maar door mensen gemaakt en geplaatst en foto's van de vogels daarop worden ook mooi gevonden....vind ik zelf ook.
De Vogels passen zich over het algemeen wel aan aan de steden, kijk maar naar de Meeuwen en Kauwen en Kraaien die ons afval als voedsel gebruiken.