Ron62 schreef:
Frans schreef:
Vind het oordeel van Ron over de technische kwaliteit wel erg hard.
Ik zeg meest gewoon echt hoe ik over een foto denk, maar anderen kunnen daar weer heel anders over denken....voor mij is er bij deze echt veel te weinig detail over gebleven(of was het bij het origineel ook al zo?), bekijk de foto maar es op ware grootte en op een goed scherm.
Misschien zit er in de originele foto wel genoeg detail en is dit gekomen door een 'vreemde' bewerking of zo?
Ik draai er bijna nooit omheen en ga er ook niet om liegen wat ik van een foto vind, anders geef ik net zo lief geen reactie, maar niet reageren is helemaal zo makkelijk, al doe ik het soms wel omdat ik ook niet helemaal als de 'boeman' gezien wil worden.
Alleen bij onervaren fotografen die net op het forum komen kijken wil ik weleens wat milder zijn.

Ik vind het niet erg wat Ron over de foto zegt want daarom bied ik de foto aan hier om er mijn voordeel mee te doen .
Wel heb ik de indruk dat Ron zelf geen of heel weinig kritiek kan velen , want als iemand commentaar geeft over zijn foto komt er meestal een heel verhaal achteraan waarom het een en ander zo is op zijn foto en dat doet niemand in deze groep alleen Ron . Ook trekt Ron altijd conclusies op basis van wat hij denkt en maar vaak is dat heel anders als hij denkt , maar het is jammer dat een moderator zo hoog van de toren blaast als of hij de wijsheid in pacht heeft jammer .
Iedereen bedankt voor zijn inbreng .
PS, ik wacht op het vervolg?