Dank jullie wel.
Ik snap dat het in de natuur is, maar toch probeer je om zoveel mogelijk die takken en rommel te omzeilen, het gaat tenslotte erom om te proberen een wat mooiere foto te maken en niet gewoon een registratie....het eindresultaat telt zeg maar.
Ik moest hier ook nog wel wat moeite voor doen, ik wilde een zo laag mogelijk standpunt, maar het vogeltje zat op de grond en ik had geen zin om languit in de sneeuw te gaan liggen.
Het was bij een klein watertje dat een redelijk stuk lager lag met een hoge, vrij steile, kant zeg maar.
Het ijs wat erop lag wist ik niet van of dat sterk genoeg was, ik had er nog niemand op gezien, dus ik heb me langs de kant laten zakken en ben met m'n schoenen net niet op het ijs gaan staan, maar wel met m'n kont tegen de steile kant aan, waar ook sneeuw lag.
Ik heb daar best wel een poosje zo half gestaan/gezeten, ik denk zo'n kwartier à half uur en dus had ik een zeiknatte reet.
Gelukkig lag er in de Fiat nog een kussen in een vuilniszak, die gebruik ik ook weleens voor de lage standpunten als ik op m'n knieën ga zitten, dus die maar op m'n autostoel gelegd, zodat die i.i.g. droog bleef.