Het is 30 maart 2024 07:53

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!


Auteur Incidenteel....
 Incidenteel....
BerichtGeplaatst: 27 nov 2022 19:32 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3604
Woonplaats: .be
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
hawker65 schreef:
Fotosmurf schreef:
Hawker65 geeft alleen een zuigende opmerking, zegt verder niets over de foto maar zie je vaak ook niet terug in de discussie.


Ik zou hierop willen reageren maar ik ga het niet doen, voor moderator Fotosmurfje ben ik hier op dit forum al langer een doorn in het oog.

Als ik de reacties lees zijn er blijkbaar toch nog slimme mensen die mijn commentaar begrijpen op "per toeval tegengekomen". Dank daarvoor!

Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken, en dit is dan ook mijn laatste post hier op dit forum.
Van dit elitair clubje wens ik geen deel meer uit te maken.
Mocht het hier echt elitair zijn dan zouden je foto's niet de lovende commentaren blijven krijgen die ze verdienen. Toch ?

Voor het bestaan (of het terug groeien) van het forum zou het wel niet slecht zijn mochten bepaalde persoonlijke reacties via PB gebeuren ipv publiekelijk...
de sfeer van een voetbalmatch wordt trouwens niet alleen bepaald door de spelers maar ook door de persoon met de kaarten. :angel

Maar laat ons van een 'toevallige' muis (of vogel) geen olifant maken en ons terug focussen op beelden ipv woorden en laat het bij iedereen even bezinken. Amen. :vlag


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Incidenteel....
BerichtGeplaatst: 01 dec 2022 09:04 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1492
Woonplaats: Midden des lands
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Van een mooi vogeltje rol ik hier zo een nare discussie in. Duidelijk is wel dat ieders eigen perceptie tot een heel andere kijk op en gevoel bij een foto krijgt. Jammer dat een gegeven toelichting dan niet tot begrip, maar bij meerderen tot lange tenen blijkt te leiden.

En, ontopic: wel een heel mooi "incidentje" dan, Jo! Een bijzondere vogel mooi vastgelegd. De achtergrond is wat druk, maar dat heb je niet voor het kiezen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Incidenteel....
BerichtGeplaatst: 01 dec 2022 09:14 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 16011
Woonplaats: Kunrade-Voerendaal
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
:up :up :up Dankjewel voor je "andere" kijk op dit topic Marco en ook Filipo nog voor zijn aanvulling en Marco bedankt voor je reactie op de foto!!! :) :) :)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Incidenteel....
BerichtGeplaatst: 12 dec 2022 12:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 52646
Woonplaats: Almere
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
:shock Om ook maar een duit in het zakje te doen: er worden hier dingen gelezen die er niet staan, om er vervolgens over te struikelen.
Jammer! :cry

Over de foto: Een mooi plaatje, misschien ietsje te licht/mag ietsje donkerder.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Incidenteel....
BerichtGeplaatst: 12 dec 2022 18:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 16011
Woonplaats: Kunrade-Voerendaal
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Dankjewel Henry!!! :) :) :) Ietsje donkerder? Hier heb je wel een punt :up :up :up


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed