Bedankt voor de reacties. Altijd leuk als er wisselende geluiden en voorkeuren langs komen ;-)
Meksjoef schreef:
Ik zit nu al een paar keer te kijken en mij smaakt die wel. Ik twijfel zelf enkel of ik ze zelf niet nog krapper zou uitsnijden

De krappere uitsnede heb ik geprobeerd, maar ik heb niets gevonden wat me meer beviel ;-)
petervaneekelen schreef:
Ik let nooit op categorieën, dat beoordeelt een stuk makkelijker
Haha voor mij is een categorie ook niet meer dan dat, ik betrek het in ieder geval nooit in de manier waarop ik inhoudelijk naar een foto kijk. Ik beoordeel een boek ook niet op de plek in de bibliotheek ;-)
petervaneekelen schreef:
Fraaie abstractie gevonden in dit verendek. Ik vind de compositie van f1 net iets prettiger kijken, maar de kleuren van f2 dan wel weer beter. Zowiezo bonuspunten voor het vinden van een originele plaat

Klopt, de tweede pelikaan had net mooier licht. Maar de eerste wint ook voor mij qua beeldvulling.
Ron62 schreef:
Het is inderdaad anders, maar anders hoeft voor mij niet perse mooi te zijn en dat heb ik bij deze ook, wel anders, maar niet mijn smaak.....sorry.

Wááááttt.....
haha geintje, je moet ervan houden hé ;-)
Maarten schreef:
Voor een abstract is het te realistisch, voor een foto van een vogel te abstract...

Klopt, het hangt er zo bezien een beetje tussen in. Geabstraheerde vogelfotografie
RGS schreef:
Ik kan het wel waarderen. Dit zie ik niet zo vaak. Origineel.
Thanks. Zoals je weet probeer ik altijd nét even iets anders te zien. Soms lukt dat, soms niet.
BertvanElten schreef:
Hoi Marco, moest ook effe wennen, maar vind beide fotos toch zeker GESLAAGD, met lichte voorkeur voor nr. 2

.
Gr, Bert
Thanks Bert!