Vandaag naar Kijkduin gewandeld tussen de buien door.
En daar hoort dus een terrasje pikken bij,de musjes waren ook royaal aanwezig.
Dus had ik foto`s met storende achtergronden en schoteltjes met kruimeltjes koek.
Dus ben ik aan het fotoshoppen gegaan en zoveel mogelijk de achtergronden weggewerkt en ook flink moeten croppen.
Voor mij is dit de eerste keer dat ik zo ben gaan fotoshoppen,normaal doe ik alleen de standaard dingen,na veel lezen en uitproberen ben ik tot de volgende resutaten gekomen.
Ik vind het wel geslaagd,ze zijn zeker nog lang niet perfect maar voor de eerste keer vond ik het wel aardig.
Gemaakt op het terras onder een overkapping,dus redelijk donkere omstandigheden,allemaal uit de hand geschoten.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoor dus ook graag wat er allemaal nog beter kan en de nodige tips
Ik werk met Adobe photoshop elements 7
Foto 1

f/5.6 ,1/80 sec,iso 500,+0,3 stap,155mm
Deze heb ik de achtergrond helemaal veranderd door middel van vervagen (gemiddeld )en de ruis eruit gehaald en gecropt en verscherpt
Foto 2

f/5.6 ,1/160 sec ,iso 500 ,+0,3stap ,102mm
Deze heb ik de achtergrond gaussiaans vervaagd en ruis verminderd,gecropt en verscherpt
Foto 3

f/5.6 ,1/400 sec,iso 500,+0,3 stap ,98mm
Deze heb ik de achtergrond gemiddeld vervaagd en toen kwam er deze kleur uit,had nog geprobeerd de kleur te veranderen maar dit lukte me niet

Deze is iets gecropt en verscherpt