Nagtie schreef:
pppfff ik vind je bijna niet meer leuk!
Dit zijn toch wel meesterlijke platen. Ik probeer ook wel eens wat te klooien met vogel fotografie, maar dat haalt het hierbij nog lang niet. Bijzondere vogel, met een bijzonder plek, en dan nog zo bijzonder vast gelegd.
Het groen had van mij ook niet gehoeven, dan was het een grijzige bedoeling en dan al die kleur van die vogel had imo net iets beter gekunt. Maar jah hoevaak krijg je deze kans....
Hoi Nagtie ,
Dit zijn wel mijn allerbeste plaatjes die ik hier laat zien hoor , als je weet dat ik dit jaar al 19.000 foto's heb gemaakt.( en het jaar is nog niet om ) .Dat wil wel wat zeggen hé
Als ik nu nog moest zeggen hoeveel uur ik hier mee bezig ben dan val je misschien achterover in je zetel en kom je er niet meer uit ...
Vb een dagje zeeland , 1500 foto's en daar blijven er dan een 30 tal van over .
Na bijna 2 jaar heb je al een hele verzameling .en word de lat telkens wat hoger gelegd .Niet tegenstaande dat ik geniet van elke foto die ik neem .
en het gaat nog verder , alle waarnemingen die ik vastleg worden allemaal nog ééns ingegeven op waarnemingen .be of waarnemingen.nl .
Zo heb ik een overzicht van wat ik het jaar voordien heb gefotografeerd en waar . met datum en plattegrond er bij. Het voordeel van waarnemingen is ook , stel dat je een dagje naar zeeland wil , kun je al gaan zien wat er de dag en dagen er voor is waargenomen , zo heb je al direkt een gedacht waar je zeker moet opletten , vb de velduil werd er bijna dagelijks gezien in een bepaalde periode , ...... maar dan moet je ook nog het geluk hebben om hem te zien en vast te leggen . wij zijn 4 weekend achter elkaar naar daar geweest , de 4 de keer hadden we het geluk en was het nu 15 min later geweest hadden we hem enkel nog kunnen zien maar niet vastleggen ( te donker ) .Dus veel geduld op de juiste plaats en dan nog hopen dat het weer mee zit , dat de vogel mee werkt en dat je toestel juist staat .............. zo kan ik nog enkele uren door gaan , maar dan verveel ik je misschien helemaal hé