Paul Cools schreef:
Ja ik kwam er gisteren om 4 uur ook langs maar zag ook niks nog even een half uur gewacht maar helaas niks.
Ja helaas zijn er nog maar weinig echte natuurfotografen de meeste weten niet eens wat ze fotograferen of wat het gedrag van een soort betreft, Trietse figuren zijn dit en ik heb er helaas al erg vaak mee lopen bekvechten.
Het verstoren van dieren is zwaar verboden!!!
Ik zag ook wat mensen buiten de auto staan wat ook heel de boel verstoorde, tja daar zettten we ook maar weer een hek neer ......
Het is bijna nog de enigste plek in Nederland waar je ze fatsoenlijk kunt zien, het gaat er immers bar slecht mee.
Tja wat doen we eraan.....
Het was wel handig geweest als je inderdaad wat foto's had gemaakt van die figuren dat doe ik ook meestal, dan gaan ze in ieder geval goed op de bon.
Van mij part mogen ze de weg gewoonweg afsluiten , is misschien drastig voor de echte liefhebbers maar denk toch dat de dieren de voorrang krijgen .
Als ze allemaal ééns rustig in de auto bleven zitten en hun auto lieten staan op de plek waar ze stilstaan zou het probleem zich enigsinds vanzelf oplossen ...maar ..........
En het zal er niet beter op worden denk ik , vorig jaar bijna geen enkele keer problemen gezien , nu bijna elke keer dat je in zeeland komt .
Maar in elke sport en liefhebberij zijn er van die pipos .... hier zullen we spijtig genoeg mee moeten leren leven .......