duckie schreef:
Ik vind het geen hoogvlieger zijn KUL!
Dieren zijn geen modellen, en deze vogel zit in haar/zijn ware omgeving. Misschien onrustig voor onze hersenen, maar het geeft ook goed weer waarom een dergelijk patroon in kleuren en tekening door moeder natuur is gekozen om niet op tevallen.
In de dieren wereld is het duidelijk in de mensen wereld doen we precies het tegenovergestelde.
Ik vind het eigenlijk een erg mooie foto. Ik heb alleen het idee dat het water naar rechts uit de foto loopt. Als dat gerepareerd is, is de foto iets rustiger en een mooi zoek plaatje.
sorry ik blijf erbij dat het geen hoogvlieger is.
zoals elders opgemerkt,er komen veel opnames voorbij van onze gevleugelde vrienden, waarbij ik denk: prima jachttrofee maar als FOTO is het geen topper. dit geldt niet alleen voor deze foto, van de sperwer tijdens het drinken, maar ook voor de statieportretten gemaakt met 500 - >> mm.
Ik zie slechts zelden een interessante vogelfoto voorbij komen. (hetgeen niet wil zeggen dat ze slecht zijn, maar zoals bij landschap en architectuur vaak gezegd wordt dat het niet spannend/interessant is gaat dit ook voor vele vogelfoto's op) HELAAS.
Vandaar ook mijn voorstel bij een andere vogelfoto de rubriek IK HEB GESPOT te starten.
misschien maar eens een discussie hierover starten.
flipje