Sieg schreef:
Savatage schreef:
Sieg schreef:
Het moment is prachtig en de foto zelf is ook zeer goed
Persoonlijk heb ik het niet zo voor nestfotografie, maar dat is ieder's vrije keuze uiteraard
grts
Sieg
Ik ook niet Sieg dus daar ben ik het helemaal met je eens

.
Maar dit was een hele andere situatie als je aan het standpunt zie je dat ik op de zelfde hoogte als het nest sta , En nope ik zit niet in een boom

haha . Dit nest staat in een weiland langs een dijk waar het redelijk druk is . En deze foto is vanaf die dijk gemaakt . Dus die zijn wel gewend aan mensen die daar over de dijk lopen of staan te kijken . Ze trokken zich nergens wat van aan . Als ze zich aan mijn hadden gestoord dan vliegen ze wel weg . En dan was ik ook gelijk weg geweest . Ik ben daar regelmatig geweest want ik heb dit nest gevolgd tot dat de kleine ooievaars uitvlogen waren .
En ze hebben nog nooit een kick gegeven of een teken gegeven dat ik niet gewenst was daar op de dijk .
Ben blij dat we het met elkaar eens zijn op dat vlak
Op deze manier is het inderdaad geen nestverstoring !
Bedankt voor de uiteenzetting en het blijft uiteraard een subliem moment dat je op de plaat hebt gezet
grts
Sieg
Ik begrijp ook heel goed dat je dit aanhaalt Sieg .
Wat ik zou precies het zelfde zeggen als ik een foto van een nest met kleintje zie .
Maar van verstoring was hier idd helemaal geen spraken .
Mensen die mij kennen die weten dat wel dat ik daar zelf ook radicaal op tegen ben .
En dat is niet alleen nest fotografie hoor . Ik kan hier nog wel een een legio dingen opnoemen die niet door de beugel kunnen voor een mooi plaatje . Maar daar zal ik mij hier nu maar niet over uitlaten .
Maar ik ben zelf op 5 meter van een boerderij opgegroeid als ik de straat overstak zat ik tussen de dieren . Dus dierenliefde is er bij mij met de paplepel ingegoten