bobross schreef:
ben je aan het tijgeren geweest ??
Is 't aan de foto's af te zien?

Ik zat in m'n auto en zag 'r zitten met d'r prooi....een klein stukje van de weg af in 't veld, maar een meter of 4 voor haar stond een strook onkruid van een meter of 2 breed, dus daardoor kon ik 'r niet goed in beeld krijgen, ook de afstand was dan redelijk groot.
Dus voorzichtig uitgestapt en een stukje verder kon ik over 't slootje.
Vanaf toen werd 't sluipen en inderdaad 't laatste stuk tijgeren door 't onkruid, waar ook nog heel veel distels tussen stonden.
Ook had ik natuurlijk niet m'n jas aan gedaan en 't was vrijdag aan 't eind van de middag knap koud, met zeker in 't open veld een stevige wind.
Op dat moment zat er natuurlijk ook net een hele dikke wolk voor de zon, dus veel licht had ik ook niet en het valkje zat ook nog met z'n rug naar 't weinige licht.
Tot overmaat van ramp was na een tijdje daar op m'n knieën gezeten te hebben m'n geheugenkaart ook vol en m'n andere lege geheugenkaart lag nog in de auto.
Dus ter plekke alvast wat foto's verwijderd, zodat ik dit moment er iig. op kon zetten.
Het was dus koud, ik zat in een ongemakkelijk houding en had weinig licht.......maar ik had 't nooit willen missen.