Sandra en Bert ook bedankt!
BertvanElten schreef:
ja ze gaan bij jou gewoon netjes kort voor de lens poseren, moet je mij ook eens leren. Of heb je je auto als muis verkleed?
Ga maar een keer mee naar Zeeland, als je mazzel hebt kom je thuis met foto's van zowel het mannetje als het vrouwtje....volgens mij zitten er 2 stelletjes.
En met nog meer mazzel kun je er ook een kiekendief mooi op de plaat zetten, of een buizerd.
De auto waar ik deze keer mee was is zeker geen grijze muis, maar was een rode Subaru Impreza GTT met een rioolpijp als uitlaat....dus lekker veel herrie.
Ik was woensdag plots vrij en om ongeveer 10:30uur begon de lucht hier open te trekken, dus 't begon te kriebelen.
Nu stond onze Fiat Cinquecento bij de garage in Capelle a/d IJssel, want de koppelingskabel was daar in de buurt gebroken, toen m'n vrouw en dochter met de auto op pad waren.
Ding was woensdag klaar, dus m'n vrouw ging met m'n dochter met de Clio die Fiat ophalen en ik had dus geen auto.
Toevallig heb ik nog een Impreza te koop staan en die moet dan ook verzekerd zijn en in de wegenbelasting zitten, dus heb ik dat ding maar gepakt.
Was eigenlijk bang dat ik met weinig foto's terug zou komen, omdat dat hok nogal een herrie maakt, maar dat viel dus reuze mee.