Mendel schreef:
Staat er scherp op, machtige pose en diepe kleuren.
Ben zelf nooit zo weg van zwarte achtergronden met dieren, geheel kwestie van smaak

Daar ben ik het mee eens, en is het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag, "jammer van de achtergrond"
Nou fotografeer ik toch het liefste al met bestaand licht en als het om natuur gaat alles het liefst in een natuurlijke omgeving.
Toch fotografeer ik dan ook wel weer dieren die in gevangenschap leven (dierentuin en zo) maar probeer de menselijke aspecten dan weer zoveel mogelijk te omzeilen als het om achtergronden en dergelijke gaat.
Toch een zeer mooie vogel, scherp maar hij loopt hier en daar wat weg in de zwarte achtergrond en voor mijn gevoel lijkt het dan net alsof er "happen"uit zijn, als je snapt wat ik bedoel.
Jammer dat je zo'n enorm eind weg woont van waar ik woon, wij hebben hier een landgoed waar veel dieren in een zo'n natuurlijk mogelijke omgeving verblijven, heel anders dan de standaard dierentuinen.
Herten, struisvogels, maar sinds kort ook wat apen lopen zelfs los door het grote park, ook is er dagelijks 2x een roofvogelshow en de vogels zitten gewoon buiten.
Ook een enorm groot "stilte gebied" waar bijvoorbeeld macro liefhebbers hun hart op kunnen halen.