Bedankt voor de reaktie's mensen.
Mendel schreef:
de tweede met schreeuwende bek spreekt me meeste aan van de voedserie
Deze is gemaakt zonder teleconverter, dus op 200mm......wel een beetje verder gecropt dan de andere foto's.
Ik had tijd zat, dus heb ook geprobeerd een aantal foto's zonder converter te maken, omdat het licht niet helemaal meewerkte.
__Erik__ schreef:
de wb van #2 en #7 lijken wat af te wijken van de andere platen
Ik denk niet dat 't de witbalans is, maar ik heb knap moeten sleutelen aan de foto's om ze toch nog een beetje acceptabel te maken.....ik heb dus ook een beetje met de kleuren gespeeld en zal dat waarschijnlijk niet bij elke foto hetzelfde hebben gedaan.
Zelf had ik ook liever een andere achtergrond gehad, maar hij zat nu eenmaal op dat dijkje.
Voordeel van het dijkje was wel weer dat ik geen hoog standpunt had vanuit de auto, hij zat ongeveer op dezelfde hoogte als ik.
Zelf vind ik de momenten wel mooi en het was natuurlijk super om daar ongeveer 3 kwartier lang foto's van te mogen maken.
Fotografisch bekeken vind ik ze mede door de achtergrond en het weinige licht[ook langere sluitertijden wat vaak voor bewegingsonscherpte zorgde] ook wat minder, maar na een flinke opfrisbeurt in PS toch nog wel de moeite waard.