Thanks allemaal!
Dat randje is denk omdat ik bij die laatste de schaduwen knap moest ophalen, Annemiek.
Peter[RoquiRocks], dat de vogels geringd zijn zegt volgens mij niets over waar de vogels zich bevinden, ook Visdiefjes in 't wild kunnen geringd zijn en heel veel roofvogels in Nederland zijn ook geringd.
Maar deze foto's zijn niet in 't wild gemaakt.....ik vond Zuid-Amerika net te ver rijden, dus ben ik verleden week maar naar Drenthe gegaan en heb daar een aantal uren in het dierenpark in Emmen rond gewandeld met m'n schoonzus, zwager en vrouw.
Ik weet dat jij foto's van een dierentuin niets aan vindt, maar ook in een dierentuin valt 't vaak niet mee om de dieren er netjes op te krijgen en ook zonder storende elementen.
Ik denk zelfs dat 't fotograferen vanuit een [gehuurde]hut die helemaal is ingericht met waterbakken en ook juist staat ten opzichte van de zon makkelijker is dan in een dierentuin.
Deze Incasterns vlogen gewoon vrij rond in een hele grote kooi van meer dan 1000 vierkante meter en er zaten nog meer soorten.
Voordeel was wel dat deze dieren knap gewend zijn aan mensen en dus redelijk bleven zitten als je wat dichterbij kwam.
Nadeel was dat het licht van de verkeerde kant kwam en dan valt 't niet mee om deze vrij donkere vogels, die ook nog eens een paar knap witte onderdelen hebben, goed te belichten.