Beetje hard licht, wat je bij de 1e foto redelijk netjes onder controle hebt, dat is een mooi portret.
Bij de 2e zijn sommige plekken op z'n kop wat overbelicht, maar staat er wel netjes scherp op.
De 3e had je juist weer wat meer moeten overbelichten, dan hadden de donkere delen er beter uitgekomen en heb je ook minder last van ruis.
Snap de Exif ook niet helemaal, want waarom f/11 en ISO400?
Beter is 't dan denk om het diafragma meer open te gooien en de ISO omlaag, ook dat helpt om minder ruis te krijgen.
Dat je camera in burstmode niet lekker gaat dan kan dat aan 3 dingen liggen.....
1.De sluitertijden zijn te laag, maar dat was hier denk niet aan de orde.
2.De camera is te traag
3.Je geheugenkaartje is te traag
Als je een camera hebt die niet snel weg kan schrijven dan kun je er een snel geheugenkaartje in doen, maar dat helpt dan niet.
Heb je wel een camera die snel weg kan schrijven, maar je stopt er een traag geheugenkaartje in dan zal ie ook traag zijn.
Het gaat dus om de zwakste schakel, zelf koop ik tegenwoordig altijd geheugenkaartjes van 95MB, zelfs al zou denk ik 45MB ook al genoeg zijn......de volgende camera heeft waarschijnlijk wel die 95MB nodig en dan hoef ik niet allemaal nieuwe kaartjes te kopen.
Ik heb nog 2 kaartjes die wel wat trager zijn[1 van 20MB] en kan het verschil duidelijk merken als er daarvan 1 inzit, zelfs als ik zelf snel achter elkaar klik, dus niet in burstmode, want dat gebruik ik weinig.