Thanks!
Fotosmurf schreef:
Was je klapschermpje kapot
In de GPS van de foto is te zien dat ik op een brug stond, dan kun je je zelfs met een klapschermpje niet meer redden.
wim schreef:
je had zeker geen drome bij de hand.
Zou misschien ook nog wat zijn voor een laag standpunt bij vogels, moet je alleen niet te laag gaan want dat vindt je camera niet prettig.

Denk ook niet dat er veel vogels zullen blijven zitten, of het moet een nieuwsgierige Meeuw zijn.
Frans schreef:
We apen elkaar lekker na wat betreft het standpunt.
Doe daar liet aan mee.
Is eigenlijke een redelijk normaal standpunt voor een dier in het water.
Gert zou misschien zijn waadpak hebben aangetrokken maar dan weer niet met een foto van een aalscholver zijn thuisgekomen.
Is ook gewoon een kwestie van smaak, maar denk dat de meesten een laag standpunt, zeker bij vogels op het water, mooier vinden.
Je krijgt dan meer van de omgeving te zien en vaak ook niet zo'n saaie achtergrond die alleen uit water bestaat....je kunt zien waar de vogel leeft.
Als je daar staat kijk je inderdaad op de vogel neer, maar je kunt tegelijkertijd ook de omgeving bekijken, op een foto met hoog standpunt kan dat niet.
Als ik de kans krijg dan probeer ik ze zo laag mogelijk te maken, eventueel met behulp van het klapschermpje, maar ik denk dat als ik bij deze foto naar beneden was gelopen tegen die tijd dat ik daar aan kwam de vogel al lang gevlogen was.